دوره‌ های آنلاین/غیر حضوری آکادمی شمسه

آنلاین / غیر حضوری

دوره های آنلاین/غیر حضوری

دوره های آنلاین/غیر حضوری آکادمی شمسه

موسسه فرهنگی هنری آکادمی شمسه، در راستای سیاست کلان خود در تسهیل دسترسی مخاطبان، کلاس‌ها و کارگاه‌های آزاد تخصصی هنر و علوم انسانی خود را علاوه بر مشارکت مستقیم به شیوه حضوری، به صورت آنلاین / غیرحضوری نیز برگزار می‌نماید.

لذا مخاطبانی که در شهرستان‌ها و یا خارج از کشور اقامت دارند و تمایل به شرکت در دوره‌های آزاد تخصصی هنر و علوم انسانی را دارند، زین پس می‌توانند از این دوره‌ها بهره‌مند شوند.

موسسه فرهنگی هنری آکادمی شمسه، برای برقراری کلاس‌های آنلاین / غیرحضوری از نرم افزار ادوبی کانکت Adobe Connect بهره می جوید.

 ادوبی که یکی از معتبر ترین شرکت های نرم افزاری در جهان است برای این کار اپلیکیشن مخصوصی ارائه کرده که امروز با آن در خدمت شما هستیم. 

Adobe Connect عنوان یک اپلیکیشن برای برگزاری کلاس ها، همایش ها و جلسات آنلاین و شرکت در آنها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Adobe توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی و اپ استور منتشر شده است.

با استفاده از این برنامه می توان به قابلیت‌هایی نظیر ضبط کنفرانس، ارائه پاور پوینت و اسناد PDF،‌ اشتراک‌گذاری فیلم با شرکت کنندگان، حاشیه نویسی مستقیم روی محتوا، استفاده از دوربین دستگاه برای برگزاری کنفرانس ویدئویی، مشاهده جلسات، بزرگنمایی محتوا، چت کردن با شرکت کنندگان، پرسش و پاسخ با شرکت کنندگان، ایجاد نظرسنجی و پاسخ به آن، استفاده از ویدئو های یوتیوب، بازی های آموزشی و…. دسترسی داشت.

اپلیکیشن Adobe Connect یکی از بهترین برنامه‌ها برای برگزاری کلاس‌های آنلاین است.

هم اکنون می‌توانید نسخه اصلی این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از لینک زیر به صورت رایگان دریافت کنید.

 

دانلود نرم افزار ادوبی کانکت Adobe Connect آنلاین / غیر حضوری

لازم به ذکر هست برای دسترسی کامل به تمامی امکانات نرم افزار لطفا نرم افزار را دانلود کرده و از نسخه تحت وب استفاده نکنید.

پس از اتمام نصب روی آیکون نرم افزار کلیک کرده و با اطلاعات نام کاربری و رمز عبورتان وارد کلاس شوید.

نام کاربری شما همان ایمیلی است که به موسسه اعلام کرده اید.

رمز عبور و لینک ورود به کلاس، پس از انجام ثبت نام توسط موسسه برای شما ارسال می‌گردد.

 


با کلیک بر روی عنوان های زیر به صفحه مورد نظر میانبر بزنید

اخبار | راهنمای کلاس‌های آنلاین | دکتـری هنـر | برنامــه کلاس‌های آزاد | هیئت علـمی موسـسه
دپارتمان‌های آموزشی |پوسترها | مقالات | فـروشگاه محصولات فرهنگی | کارشناسی‌ارشد‌هنر